Castlevania 20 v. -video

Started by Q, 26 June 2007, 16:31

Previous topic - Next topic

Q

Täytyy tehdä tälle oma ketjunsa, että saan jonkinlaisia paineita videon muokkaamiseen. Castlevaniahan on tunnetusti porskuttanut Euroopassa 20 vuotta, ja sen kunniaksi olen väsäämässä noin 10 minuutin pituista koostevideota Cassuista. Tarkoitus olisi saada se valmiiksi viimeistään ensi kuussa. Videossa näkyy tietysti oma mieltymys, eli jostain vähemmän kiinnostavasta osasta en ole ujuttanut niin paljon kuvaa kuin jostain toisesta.

Jos sivustolle tuon joskus uppii, niin pitäisi ehkä kysellä lupia parilta Youtube-käyttäjältä joiden läppärivideoista olen lainannut pieniä pätkiä, koska joistain peleistä on mahdotonta ottaa omaa videokuvaa tarvittavien laitteistojen puuttuessa.

A-Yty

#1
Odotan innolla 8)

Mutta ymmärsinkö oikein että nuo videot joista aiot lainata ovat Tuubista? Meinaan, sittenhän kuvanlaatu kärsisi aika roimasti.

Q

#2
Toistaiseksi olen ihan itse pelaamassa näitä:
Castlevania
Simon's Quest
Dracula's Curse
Super Castlevania IV
Belmont's Revenge
The New Generation
Vampire's Kiss
Symphony of the Night (kunnon häsläystä odotettavissa pluginien kanssa)
Legends
Castlevania 64 / Legacy of Darkness (tämäkin pieni kysymysmerkki)
Circle of the Moon
Chronicles
Harmony of Dissonance
Aria of Sorrow

Näistä sisällytän ehkä vain virallista trailerikuvaa (:|):
Lament of Innocence
Dawn of Sorrow
Curse of Darkness
Portrait of Ruin
Drac X Chronicles

Youtube-lainaus:
Rondo of Blood

Mukana ei ole:
Vampire Killer
Haunted Castle
Castlevania Adventure

Nuo Rondo-pätkät ovat lyhyitä, eivätkä merkittävästi itse videota huonolaatuisempia varsinkin kun pelissä on melko yksinkertainen grafiikka, jolloin tuota pikselöitymistä ei niin huomaa. Kunnon urakkahan tämä on kun pitää noiden emulaattoreiden ym. kanssa pelleillä. Musiikkina on goatia, jos jotain lupaa täytyy sen hyödyntämisestä kysyä niin irronnee helposti.

Q

#3
Huonolaatuinen previkkavideo (CV1-Rondo).

Kuten näkyy niin olen jopa menettänyt energiaa jossain kohdin, eli kyseessä on otoksia rehellisistä pelikokokemuksista eikä mukana ole mitään glitch-tyylisiä nörtti-indeksin nostajia. Kaikkien alkupään pelien osuus ei ollut ihan tuossa vaan palaan niihin videon myöhemmässä vaiheessa.

Edit: tuohon loppuun jäi näköjään vähän roskaa. :lol:

Niin ja kommentoikaa ihmeessä olisiko mitään parannettavaa tms.

Q

#4
En ole koskenut videoon sitten viime kesän, mutta uppasin nyt huvikseni hyvin keskeneräisen raakaversion. Sellaiseksi se jääneekin, kunnes saan laadukkaammat pelit ja vehkeet. Tarkoitus on tietysti ylittää tämä WMM-efektihelvetti YouTube-lainauksineen. (Cursea pelasin kyllä ite *köh*)

http://www.2shared.com/file/3728509/c76614c2/cv_0007.html

venzetti

#5
Mikset laittaisi youtubeen tms.? Olisi helpommin katseltavissa, ja mullakaan ei Windows mediat toimi.

Q


Q

#7
Kommentteja on herunut ihan mukavasti. :app: Tuubissa tosin otin tämän mahdollisuuden pois, mutta odottaisin että täällä edes jotain sanottaisiin. Vaikkapa kommentti "ei vakuuttanut" tyydyttää enemmän kuin vaiteliaisuus.

A-Yty

#8
Toivottavasti lopullisen videon kuvanlaatu on parempi. Musiikin rytmitys on erittäin hyvä, toivottavasti tulee lisää repliikkikohtauksia. NES-trilogia ehkä omaan makuun yliedustettu.

Q

#9
Kiitos. Kuvanlaatu tulee olemaan parempi, jahka pääsen taas videota työstämään.

Seuraava kohtaus olisi ollut vuoropuhelu SotNin alussa. Myös edellisiin peleihin tulisin palaamaan myöhemmässä vaiheessa esim. Dracula-taisteluiden osalta.

Myönnän varsinkin DC:n yliedustuksen, mutta tämä johtuu täysin aiemmin mainituista mieltymyksistäni. Esimerkiksi Super Castlevaniaa en ole edes päässyt pelaamaan kuin emulattorilla, joten olen tavallaan sivustaseuraaja ko. tekeleen osalta.