Kysele/vastaile Castlevanioista

Started by Kultamuna Classic, 16 March 2006, 22:19

Previous topic - Next topic

Andy

#15
Tiedä nyt sitten sanoa. Olen kyllä itsekin aikanani pelannut kyseisen Original Moden läpi. En nyt muista oliko siinä kovinkaan paljon vaikeuksia, kun siitä on jo niin kauan. Voisi koittaa vaikkapa uudelleen. Ei ole muuten Chronicles millään muotoa huono vedos. Loistava!
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Kultamuna Classic

#16
Mikäs on muuten tuo "Trigger Flip" vaihtoehto Chroniclesissa?  ???

Rachel

#17
Kaikista vaikein paikka Chroniclesissa oli voittaa Death. Yritin sitä monta kertaa ja kun lopulta onnistuin päihittämään sen niin oli kyllä mahtava tunne! Kuolo sai kuulla kunniansa! :mrgreen: Luulen että siitä vaikeampia pomoja olen voittanut vain R-Typessä. Täytyy kyllä tunnustaa että Chroniclesin original modea pelatessa katsoin netistä apua kahteen viimeiseen kenttään kun alkoi mennä niin haastavaksi. :P

Kultamuna Classic

#18
Quote from: "Rachel"Kaikista vaikein paikka Chroniclesissa oli voittaa Death.
No mulla on just tuo Dethhsu menossa. Vinkkejä? :mrgreen: Esim. Sub-weaponien suhteen? 

Christophe

#19
Olen pelannut Chroniclesin läpi ja uusintakierros on kesken. On yksi lemppareitani. Ei ole enää nykyään viikolla aikaa pelata :(.

Rachel

#20
Quote from: "Hanuri"No mulla on just tuo Dethhsu menossa. Vinkkejä? :mrgreen: Esim. Sub-weaponien suhteen? 

Minulla ei kyllä ole enää mitään muuta muistikuvaa siitä taistelusta kuin että oli pirun vaikea. :p Hyvä taktiikka saattaisi olla heitellä Kuoloa risteillä ja väistellä kaikkea mikä liikkuu. Ehkä jostain oppaasta löytyy tarkempia neuvoja.

A-Yty

#21
Quote from: "Qualtagh"En ole koittanut kuin yhdellä, enkä edes muista mikä versio se oli. Mutta tuskinpa kääntäjät ovat tuollaista huomanneet pelistä poistaa.

Tätä ei muuten löytynyt ainakaan pelaamastani euro-ROMista:


Oletettavasti tämä kuva on jenkkiversiosta, kun kerta herra P:n sivuilta löytyy.

Kultamuna Classic

#22
PYHÄ LUOJA!!!! Kun painaa R1 + L1 Chroniclesissa ennen kuin valitsee Arranged/Original moodin, niin saa KOLME eri midi vaihtaria peliin!

Eli: Arranged moodia voi pelata alkuperäisen musan kera

&

Original moodia voi pelata 3:n eri midikoneiston mukaan: näistä ainakin kaksi on niin poikkeavia, että musiikin erilaisuus on erittäin selkeästi havaittavissa----> Musiikkifaneille lisää replay valueta!  :) :)

Q

#23
Oho. Nyt en enää ihmettele, miksi pelin soundtrackilla oli samat kappaleet neljään kertaan.

Kultamuna Classic

#24
Siis minä olen kyllä ihan myyty: Default originaali moodin FM Synthetizator midi-raina on kultaa, kuten tiedätte. JA nämä kaksi extra midi-rainaa (Roland LA/Roland GS) ovat ihan helvetin kovia, ja ovat keskenäänkin erilaisia. Roland GS on jopa sovitukseltaan poikkeava FM Synthetizator mideistä!!! :brow:

*menee pelaamaan ARRANGED modea Roland GS midien säestämänä*  :[

Andy

#25
No Japanissahan nuo voi valita ilman mitään nappien säätämistä. Muualla pistettiin mukaan tuo L1 + R1. Pistäpäs muuten Originaalissa nimeksesi NOMIS.... Haastetta hiukan.  :mrgreen:
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Castlemaniac

#26
Mitäs DoS:ssa seuraavaksi pitäisi tehdä, viimeksi pääsin siitä kohtaa läpi kun Mina Hakuba roikkuu siellä puussa ja hänestä muuttuu Dimithri  :shock:. Että mihis nyt seuraavaksi pitäis mennä, ei ole mitään hajua minne mennä ja mitä tehdä, helppiä tarvitaan please.

Elmina

#27
...Öö... mennä Condemned Toweriin muistaakseni. Siellä oli se musta seali siellä missä törmää Julleen aikaisemmin.

Castlemaniac

#28
Vinkkiä Kuoloa vastaan plz, se antaa minulle turpiin ihan 10-0  :(.  lv 42 ja Malachi, Bat Combany, Dead Pirate ovat sieluina.

Kultamuna Classic

#29
Meikä vaan pieksi sen.  :P Potionia vaan helttaan!