Kysele/vastaile Castlevanioista

Started by Kultamuna Classic, 16 March 2006, 22:19

Previous topic - Next topic

Maria

#30
Quote from: "Castlemaniac"Vinkkiä Kuoloa vastaan plz, se antaa minulle turpiin ihan 10-0  :(.  lv 42 ja Malachi, Bat Combany, Dead Pirate ovat sieluina.

When in doubt, mene leveloimaan. Dead Pirate on kyllä aika huono valinta tuolla muutenkin, hankala päästä sen taakse. Joku lv. 9 kirveshomma tai giljotiini sielu voisi olla malachia parempi...

Kultamuna Classic

#31
Suorittiko kukaan tuoli-questia CoD:issa loppuun saakka? Saako siitä edes mitään järkevää palkinnoksi? :[

Q

#32
Quote from: "Hanuri"Suorittiko kukaan tuoli-questia CoD:issa loppuun saakka? Saako siitä edes mitään järkevää palkinnoksi? :[ CoD teki HoDit.

Maria

#33
Joo, keräilin kaikki ekan kerran kun pelasin. Hieno (?) extra tuoli on. Ei, välttämättä ole sen arvoista, mutta kun kaikki pitää saada niin... Onpahan ainakin tuolihuone täysi.

Mikä tulee HoD:n, kai porukka tietää että se vaikuttaa (hyvin vähän, mutta silti) parhaaseen loppuun jos kerää kaikki ne huonekalut.

Kultamuna Classic

#34
En muista, mutta hae gamefaqseista joku random walktrough, ja paina ctrl+f ja tee haku viimeisen tappamasi bossin nimellä. Haku menee täten siihen kohtaan, missä kohtaat tämän bossin, ja voit lukea sen jälkeiset muutamat rivit siitä, että mitä pitäisi seuraavaksi tehdä. Näin vältyt siis muilta walktroughin mahdollisilta spoilereilta.

Maria

#35
Quote from: "gaibon"Ei kai se sen enempää vaikuta :P.
 http://castlevania.classicgaming.gamesp ... odend.html
Tuossa pitäisi silti olla kaikki loput.

Niinhän ne on - mutta jos et kerännyt kaikkia huonekaluja, Lydie ja Juste yksinkertaisesti seisoo paikoillaan kauempana toisistaan. Tiedän kun olen nähnyt.

QuoteMitä pitäisi tehdä DoS:ssa kun on tappanut zephyrin ja mihin pitäisi mennä? En ppäse veden alle ja Condemned towerissa en pääse siitä mustaliekkisestä portista. Gergothin, Puppet Masterin,  Dmitrin, ja ekan Darion,Baloren ja Armored knightin olen jo tappanut.

Rahab-fisuhan tuossa seuraavana on vuorossa. Menehän tutkimaan chapelin alakerta.

Castlemaniac

#36
Apua tarvitaan taas, eli olen semmoisessa jättiläis zombiefriikki bossissa, mikälie nimeltään. Eka muoto menee vielä läpi kun se on sellaisessa ''sikiö asennossa'' ja miekkoja tulee ylhäältä ja alhaalta myrkky kaasun kera. Mutta tuo toinen muoto tuottaa vaikeuksia enkä saa sitä mitenkään tapettua, kumpaan sitä pitää osua jalkaan jossa on joku naama vai päähän jossa sillä on joku suoja edessä. Sitten ne helvetin lentävät ötökätkin vie puolet energiasta, että niidenkin kanssa menee hermot saatana, ja tietenkin mitä souleja kannattaa käyttää tätä vastaan ja millä lvlillä kannattaa olla, itse olen 45.

Maria

#37
Last boss:han tuo on. Leveliä saattaisi tarvita enemmän, mutta... Hmm. Onkos Death:n sielua? Itse käytin sitä pitämään ne saakelin lentävät leuat kaukana. Kannattaa myös käyttää jotain pitemmän matkan asetta, eli ei ihan pelin lyhintä tikaria. Lyö kerran ja hypi takaisin taakse suojaan. Hiljaa hyvä tulee?

Maria

#38
Itse käytin Iron Golemiin sitä parasta knucklea, osuu neljä-viisi kertaa per lyönti.

Tähän on tietysti kaikkia Terror Bear/Hand Gun/yms. muita ideoita joita on tullut nähtyä ympäri nettiä.

Maria

#39
Abyssista/siitä viimeiseltä alueelta, mikä sen nimi nyt on. Siltä alueelta alussa päin missä on Frozen Shade vihollisia, siellä on sellainen "koukku" juuri ennen seuraavalle "palalle" (karttaa ajatellen) siirtymistä missä se sormus on.

Kermakastikeritari

#40
Ja tuohon Iron Golem-juttuun vielä, Imp-sielun käyttäminen saa Iron Golemin kuolemaan nopeammin. Ilman Imp-sielua Terror Bearilla joutui hakkaamaan 10 kertaa, mutta Imp-sielun kanssa vain 4 kertaa.

Rachel

#41
Olen tässä pelaillut SotNia vaihteeksi ja tänään kun pieksin kirjoja kirjastossa, niin sain aikaiseksi (tai en kyllä ole varma johtuiko se edes minusta) jonkin ihme härvelin joka lensi kattoon ja jäi siihen vähäksi aikaa. Se näytti heittotähdeltä tai joltain sellaiselta. Taisi olla sininen tai sitten se ainakin hohti sinisenä. Mikä ihme se oikein oli vai onko se ihan tavallinen juttu mitä en vaan ennen ole huomannut?

Q

#42
Quote from: "Rachel"Olen tässä pelaillut SotNia vaihteeksi ja tänään kun pieksin kirjoja kirjastossa, niin sain aikaiseksi (tai en kyllä ole varma johtuiko se edes minusta) jonkin ihme härvelin joka lensi kattoon ja jäi siihen vähäksi aikaa. Se näytti heittotähdeltä tai joltain sellaiselta. Taisi olla sininen tai sitten se ainakin hohti sinisenä. Mikä ihme se oikein oli vai onko se ihan tavallinen juttu mitä en vaan ennen ole huomannut?

Ei kyseessä sentään ollut yksi perustaioista, jonka saa muistaakseni näppäilemällä vasen, oikea, ylös, alas, neliö?

Rachel

#43
Quote from: "Qualtagh"Ei kyseessä sentään ollut yksi perustaioista, jonka saa muistaakseni näppäilemällä vasen, oikea, ylös, alas, neliö?

En usko että on. Minulla on tällä hetkellä kolme ensimmäistä taikaa eli Dark Metamorphosis, Summon Spirit ja Hellfire, eikä mikään noista näytä normaalisti sellaiselta tähdeltä minkä näin. Minulla oli mukana Demon familiar ja ajattelin yhtenä vaihtoehtona että demoni olisi tehnyt jonkun erikoishyökkäyksen, mutta eihän sillä varmaan ole mitään sellaisia. Jännä juttu, mikähän se sitten oikein oli?


Edit: Kun pelasin tänään, sain kaksi kertaa sellaisen härvelin. Nyt katsoin tarkemmin ja se näyttää piikkipallolta minkä ympärillä on kuusi piikkiä (ne näyttävät myös heittotähden teriltä) ja keskellä on jonkinlainen ympyrä tai pallo. Piikkipallo ilmestyy joskus kun tapan vihollisen. Kun esim. voitin Skull Lordin, siitä lähti piikkipallo, joka jäi leijumaan ilmaan vähän matkan päähän siitä, missä jättikallo oli ollut. Familiarista tämä ei ainakaan johdu, koska joka kerta kun pallo on ilmestynyt, minulla on ollut eri familiar. Voisikohan tämä johtua aseesta? Minulla on nyt ollut koko ajan käytössa Shield rod. Mutta luulisi kyllä että olisin huomannut tuon jo aikaisemmilla pelikerroilla jos se oikeasti johtuu aseesta.

Elmina

#44
Hmm, saattaa hyvinkin olla Shield Rod. Tarkista mikä kilpi on käytössä. Shield Rod:han tekee eri asioita eri kilpien kanssa.