Castlevania 64 Walkthrough apua!!

Started by Persläpi, 29 March 2006, 13:36

Previous topic - Next topic

venzetti

#15
Q: I completed level 5 on easy and it said "Congratulations, you've completed
   the game on easy.  For challenges play on the normal difficulty."  Do I have
   to start the whole game over in another file on normal?  (submitted by
   Grayson Moss)
A: Sadly, yes, you must begin anew.  Your old save file will reset, and you can   
   start from that one.

Eli alusta vaan normalilla.

Persläpi

#16
Höh, no, Reinhardtilla pääsin ainakin eteenpäin siit vain!


P.P.P.P.S. Hanuri onnee! Koht tuhat postii täynnä! (Noin monta P:tä koska noin turha asia tällä ketjulla)
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Kultamuna Classic

#17
Muuten Doppe, tuossa Legacy Of Darkness pelissäsi ei ole muuten mitään vikaa, sun on tosiaan läpäistävä peli ensin Cornellilla, ennenkuin pääset unlockaamaan noita muita hahmoja.

Persläpi

#18
Juu, tuon jo tiedän. Ja ei mikään pelin läpäisy auta, pitää kerätä niitä childeja. Ja en oo viel saanu sitä postissa ku me ostetaa se käteisellä. (Hulluu, mutku ei me hankita sen takii luottokorttii)
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Persläpi

#19
Hanuri, keksin miten tuosta ongelmasta pääse. Siis ihan naurettavaa. Kameran pitää kuvata sinua sivusta, niin ukko hyppii melkein tuplasti pidemmät hypyt. :mrgreen: Eikä se oo ees huijaamista. :brow:
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

venzetti

#20
Aloitinpa vihdoin tämän pelin. Puolisen tuntia pompin alun laivassa - onpa tylsää. :) Enpä tajunnut mitä tuossa olisi pitänyt tehdä.

Persläpi

#21
Topic on kylläkin Cv 64. Eli ei LoD:ille omistettu
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

venzetti

#22
Quote from: "Doppe"Topic on kylläkin Cv 64. Eli ei LoD:ille omistettu

:(

Q

#23
Ei kai tuolle tarvi uutta ketjua tehdä, kun taitaa olla hyvin pitkälti sama peli kyseessä. Olisit voinut kertoa miten tuosta kohdasta pääsee eteenpäin, kun olet sitä läppäriäkin työstämässä. ;)

Persläpi

#24
No missäs sitä kohtaa peliää ollaan?
Amatööreistä poikkean siinä, että olen oikeasti lahjakas.

Maria

#25
No niin jätkät, puhalletaanpa hieman eloa tähän ketjuun.

Meninpä emuloimaan kun halusin kokeilla tätä. Nyt on Castle Wall (kenttä 2) melkein läpi.

Englanninkieliset FAQista saa kyllä tietoa mutta mikä on kun en löydä kunnolla infoa näistä lopuista.

Siis. Reinhard:lla pelaan, joten:

1) ilmeisesti ei kannata käyttää kaupassa enempää kuin 30 000 gold?

2) joku FAQ sanoi että joudut tappeleen Vincent:n kanssa jos olet liian hidas. Joku aikarajoitus? Ei sanottu mikä, ja en nyt kaveria haluaisi nirhatakaan.

3) Good Ending ilmeisesti jos et käytä kuin alle 4 Moon/Sun cardia. Ei väliä kun en noita oo käyttäny ainuttakaan, mutta...?

Andy

#26
Quote from: "Maria"No niin jätkät, puhalletaanpa hieman eloa tähän ketjuun.

Meninpä emuloimaan kun halusin kokeilla tätä. Nyt on Castle Wall (kenttä 2) melkein läpi.

Englanninkieliset FAQista saa kyllä tietoa mutta mikä on kun en löydä kunnolla infoa näistä lopuista.

Siis. Reinhard:lla pelaan, joten:

1) ilmeisesti ei kannata käyttää kaupassa enempää kuin 30 000 gold?

2) joku FAQ sanoi että joudut tappeleen Vincent:n kanssa jos olet liian hidas. Joku aikarajoitus? Ei sanottu mikä, ja en nyt kaveria haluaisi nirhatakaan.

3) Good Ending ilmeisesti jos et käytä kuin alle 4 Moon/Sun cardia. Ei väliä kun en noita oo käyttäny ainuttakaan, mutta...?

1) Ylimääräinen taistelu tuosta vain tulee ennen lopputaistelua. Ei vaikuta loppuun.
2&3) Bad Endingissä taistelet Vincentiä vastaan.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Maria

#27
Jeps. Ostanpa sitten ehkä vain 30 000 goldilla, jos menee yli niin ostetaan lisää ja sitten tapetaan se kaupustelija äijä samalla kun käytetään sen myymiä lihoja parantamiseen  :brow:

Ja ei kai sitten sen kummemmin ole parempi loppu-vaatimuksilla väliä kun on en ole noita kortteja viitsinyt käyttää tähänkään mennessä.

Edittiä: miksi ihmeessä ainakin pari guide:a suosittelee "sidestep" jonkun werewolfin väistämiseksi - mutta kukaan ei sano miten se tehdään. Olen aivan varma että tulin sen kyseisen liikkeen pari kertaa tehneeksi, mutta miten?