Uuden 2D-Vanian julkaisun mahdollistaminen kotikonsoleilla

Started by Q, 27 August 2005, 17:30

Previous topic - Next topic

Q

Koji Igarashi on ilmaissut fanien tuen tarpeellisuuden, jos haluamme vielä nähdä uuden 2D-Vanian käsikonsolimaailman ulkopuolella. Allekirjoittatkaa, jos haluatte ajaa asiaa.

http://www.petitionspot.com/petitions/2DCastlevania

Itse toivoisin, että Konamilla olisi sijaa odotetulle Chronicles kakkoselle tai täysin uudelle seikkailulle Simon's Questin hengessä.

Rod

Allekirjoitettu. On muuten ensimmäinen kerta...




oikealla nimellä. :|

A-Yty

Eeh, enpä tiedä. Vähän turhalta tuo tuntuu ja itse kuulun niihin yhä harvempin, jotka uskovat, että Castlevania voi olla erinomainen myös kolmiulotteisena. Tosin en tahdo tekijöiden hylkäävän 2D:täkään kokonaan. Pitä miettiä allekirjoitanko.

Quote from: ""Apophis""oikealla nimellä. :|

Mistäpäin sukusi muuten on kotoisin?  :hmm:

Q

Quote from: ""A-Yty""Ikävä kyllä erittäin moni esim. Tyrmässä käyttää nickejään allekirjoituksena. Sanoohan sen järkikin, ettei sillä silloin ole kovinkaan suurta painoarvoa. :|

Lumienkeli

Signeerasin, vaikka turhaahan se on. Miten nämä internetin petitionit voisi vaikuttaa? En ainakaan omaa yhtään tippaa uskoa niiden toimivuuteen.
Soredemo boku wa yattenai.

Q

Quote from: ""Lumienkeli""Signeerasin, vaikka turhaahan se on. Miten nämä internetin petitionit voisi vaikuttaa? En ainakaan omaa yhtään tippaa uskoa niiden toimivuuteen.

Sitä kautta CV-yhteisö osoittaa tukensa kyseiselle julkaisulle. Asiallisia kommenttejakin on tullut kiitettävästi. Kyllä tällainen adressi kannustaa tekijöitä ainakin vähän, varsinkin kun on kyse Castlevania-sarjasta jonka kehityksessä on otettu viime vuosina fanien mielipiteet esimerkillisesti huomioon.

Andy

Singneerasinhan minäkin sinne. Kyllä 2D-vaniat kotikonsoleilla voisi olla todella hienoja ja kun SotN kerran on Euroopassa tätä nykyä niin haluttu, niin on hyvinkin mahdollista, että se voisi myydä Euroopassakin paljon. Saas nähdä lukevatko Konamin herrat noita.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

Rod

En minäkään normaalisti usko internet-adresseihin, mutta nyt voi olla eri asia, kun IGA ja kumppanit elävät "nykyajassa". Internetin painoarvo kasvaa koko ajan. Toivottavasti lisää nimiä tuohon vielä tulee.

Quote from: ""A-Yty""Mistäpäin sukusi muuten on kotoisin?  :hmm:

Kultamuna Classic

Olen allekirjoitellut ton useita viikkoja sitten jo. Silloin nimiä oli n.400, eli ei kauhean nopeasti tämäkään päsee kunnon lukemiin. Tuhat kun on aika kärpäsenpaska. Hassua, sillä jos kyseessä olisi joku julkkiksen tissikuva, niin pari miljoonaa ihmistä olisi jo rekisteröityneet vähintään johonkin.

A-Yty

Onko noilla mitän päivämäärää, koska tuo lähetetään?

Quote from: ""Apophis""Karjalasta viime tietojen mukaan. Joku sukulainen teki muutama vuosi sitten enemmän tutkimusta, ja jos en aivan väärin muista, niin Egyptin ja Venäjän kautta on tänne tultu. Mun nimen on kyllä saanut selville sen enempää sherlockoimatta jo vuosien ajan. :o

Aika uniikki sukunimi kuitenkin, siksi kysäisin. :weed:

Puranne

Olin tuhannes. Saankohan palkinnon? :|

Kultamuna Classic

Quote from: ""Puranne""Olin tuhannes. Saankohan palkinnon? :|