Missä formaatissa kulutitte Mirror of Faten?

Started by P44vo, 01 October 2014, 19:24

Previous topic - Next topic

P44vo

Eli siis 3DS:llä vai downloadina konsolille? Mitä piditte kyseisestä laitoksesta? Itsehän ostin 3DS ja Arcade versiot. X360:llä viimeistelin, eli läpipelasin. Mielipiteitä voin ymmärtää sysipa*kasta huippuun! Itse nautin kovasti, mutta voin ymmärtää, että varsin puuduttava, jossei fanita.  :whip:

Mielipiteitä?  :'(

Andy

Pelasin sen 3DS:llä, ostin heti julkaisussa. Olihan siinä pelattavaa, ja parannuksiakin edellisiin 2D-vanioihin nähden. Valitettavaa on se, että peli oli kovin helppo ja lyhykäinen. Voin napata HD-käännöksenkin, jos halvalla joskus löydän.
Hah, Trevor you ain't!
-Grant DaNasty

P44vo

Ok. Moni Cassukaverini oksenteli pelin takia, mutten itse kauheasti ymmärtänyt tätä mentaliteettia.  :wtf: True, peli saattoi olla tosi uuvuttava, jos atmosfääri ei napannut.  :'( Mutta musat bueno, ohjattavuus hallussa, väliepisoodit ihan nättejä....joten, itsellä ei niin kamalasti valitettavaa.  :alko2:

VTS

Ostin pelin myös 3DS:älle heti julkaisupäivänä. Tarinaa mielestäni vietiin huonompaan suuntaan, mutta pelillisesti se on loistava. En oikein pidä LoSin tyylistä uudelleen kierrättää hahmoja alkuperäisestä sarjasta. Tunnelma oli kyllä kohdallaan.   

A-Yty

Poistelin tuon vihdoin talteen kun oli erikoistarjouksessa PSN Storessa. Saa nähdä koska saisi aikaiseksi pelata  :jees:

Bengr Hausve

Moni sanoo koko laitosta paskaksi. Itse hommasin 3DS:lle ja X360:lle. Ihan hauskasti meni läpäiseminen.

Ananaz

Tuli myös ostettua tämä Steam-alennuksista joskus aikoja sitten, mutta odottaa vielä sitä aikaa, että saan alkuperäisen LoSin uudelleenpeluun hoidettua pois alta. Milloin se nyt sitten tapahtukaan.
A memory false as summer snow